Pysselkväll

Ikväll har jag haft några riktigt mysiga pysseltimmar, håller fortfarande på att fila på ett av korten men behöver sova lite på saken. Tänkte skriva "riktig" kalligrafi inuti, men det var ett tag sen så jag får inte riktigt till det som jag vill... Har använt en del material som jag hittade på NKs pappersavdelning i Stockholm. Hjälp, vad ruinerad jag varit om den fanns i Göteborg. Alltså på riktigt ruinerad. Där finns papper som är som en liten bit av himlen.

Nåväl, här kommer lite bilder på presenter från några av sommarens fördelsedagsfirande. Det allra bästa jag vet att ge bort till barn är böcker. Speciellt Sandvargen. Alla borde ha Sandvargen.









Kommentarer
Postat av: Annika Greitz Wikström

Kul att du gillade min Poncho! Ja, jag har verkligen kommit igång med mitt bloggande och handarbetande och jag tycker det är såå roligt! Bilderna är tagna vid havet i Åsa där vi har vårat sommarställe. Det är väldigt vackert just där, där bilderna är tagna! / Annika

2011-09-24 @ 08:55:16
URL: http://www.greitzan.blogspot.com
Postat av: Malin F

Alla borde verkligen ha Sandvargen ;)

Stackars den som fick din present, du gör dina paket så fina att det känns jobbigt att öppna dem.



Så fint iaf/mef

2011-09-24 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0