Färgklick

Har fått totalt dille på den trendiga accentfärgen orange. Min nojja har  inte fått så hemskt förbluffande resultat hittills. Ett nytt nagellack till O.P.I familjen och önskan om en fin skrivbok är väl det som blivit. Och känner jag mig själv rätt är det nog ganska lagom...




Lacket ser mer ut att gå åt det röda hållet på bilden. Mycket mer orange på kan jag lova...


Vilken tur att min skrivbok, som jag bär med mig JÄMT,  precis tog slut. Få saker skänker mig så mycket glädje som att köpa nya pappersvaror. (Japp, så tokigt är det faktiskt...)

Kommentarer
Postat av: maria

Vad för bok blev det nu marie då?får kolla in den på jobbet...kram

2011-05-04 @ 22:53:13
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0