Vackra drömmar om pysselrum


Nu drömmer jag om ett pysselrum, ett alldeles eget rum bara för pyssel, papper och kanske bloggning? Ett kreativt kaos... Har redan inrett i tankarna! Tror att jag skulle ta mig mer tid om allt fanns tillgängligt, som det är nu tar nästan tanken på in- och utplockning musten ur mig! Nåväl, än så länge får köks- eller skrivbordet duga. Och ibland vardagsrumsgolvet...

Pappas födelsedagskort ovan, mammas tur i helgen. Dessutom jämn födelsedag, så jag får allt lägga manken till. Vilket påminnenr mig att present bör införskaffas. Och slås in. Jippie!


Kommentarer
Postat av: maria

Så vackert...Ska bli fint att komma hem till dig...Kram

2011-03-30 @ 18:42:01
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Ja, det ska bli supermysigt. Tack Leo för att du tog tag i det!

2011-04-01 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0