Kvällens (troligtvis).






Håller på att göra mig iordning för kvällens födelsedagsfest. Blir antagligen nya klänningen. Tänkte ha det fina armbandet jag fick av syster i julklapp, och kanske en hårklämma med svart blomma till.

Idag gick min reashopping vidare, och nådde (dessvärre) nya höjder. Bland annat en jacka, men den ska jag verkligen pröva hemma i lugn och ro innan jag bestämmer mig, är lite tveksam... Nästa månad ska jag helt enkelt hålla ig borta från allt vad affärer heter, brukar vara det bästa sättet!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken snygg klänning! Och armband! Grått är flott, eller hur :-)



Hoppas att du hade en rolig lördagskväll & en skön söndag, kramar!

2010-01-17 @ 14:46:06
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0