Smider planer...



Kollar runt och spanar inför morgondagens shoppingtur. Är verkligen sugen på att köpa lite nytt hem... Den vita hyllan, fast i lång version blir det absolut. Erbjudande på Mio, nu kostar den bara 390. Har tänkt på den länge så det känns lika bra att slå till. Har en likadan i hallen, men den här ska vara i sovrummet och rymma böcker och tidningar.

Påslakansetet från Hemtex får det nog också bli... Härlig kvalité med lite linne i och perfekt plommonlila nyans.

Var lite inne på kuddarna nedan, från Village, den med påfåglarna. Kan inte riktigt bestämma mig för om den var snygg eller inte... Hm, behöver VERKLIGEN inte fler kuddar egentligen, så det kanske är lika bra att hoppa över?




Kommentarer
Postat av: Maria

E oxå galen i kuddar å såg några häromdan men fick säga till mig sj att skärpa mig då jag redan har så många...så jag köpte dem faktiskt inte...heja mig som är shopoholic. Skitsnygg hylla...en så kanske man skulle skaffa sig...Hmmm...

2009-09-26 @ 22:47:15
Postat av: Marie

Haha, bra jobbat Maria! Ibland måste man verkligen säga till sig själv på skarpen... Ja, jag gillar de hyllorna, tänkte rada upp lite tidningar och böcker där, lägenheten håller nämligen på att svämma över...

2009-09-26 @ 23:36:35
URL: http://marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0