Det bidde ingen diskborsthållare...



Vad bidde det då då?? Faktiskt ett pennställ.

Köpte världens snyggaste diskborstar på Ica Maxi, en cerise och en limegrön, med stora vita prickar på... Tänkte att de var för vackra för att gömmas undan, och köpte därför den svarta Cultprylen att sätta dem i. Tyvärr blev det inte riktigt bra, hur vackra de än är passar diskborstar faktiskt bättre undanstoppade än framme... (Fast det är såklart kul att diska med dem). Hursomhelst, fick jag ett nytt pennställ och kunde slänga mitt förra (som var en orange "minisoptunna" från Renova, inte så elegant).

Kommentarer
Postat av: Maria

Ordning å reda på Marie...cult har mkt fint som jag velat ha men jag har vart för snål...typ haft renova istället:) Marilynbilderna du såg på min blogg kommer från gallerix...ska in till stan å kolla in dem idag medans mamma har barnen en stund....Kram bästa Marie

2009-09-27 @ 09:40:45
URL: http://coconut1976.blogspot.com
Postat av: Marie

Det var ju perfekt, hoppas de är lika fina i verkligheten! Kanske kan få se lite foton på dem när de kommer upp?

Ha en härlig söndag, kära du! Kram

2009-09-27 @ 10:00:07
URL: http://marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0