Filippa K



Surfade runt lite för att hitta någon bra medell på ribbade linnen från Filippa K, då "ramlade jag på" den här underbara toppen. Så fin, tror det skulle vara snyggt med kavaj över och gillar att den är lite längre! (Fast står inte modellen lite fånigt? Ser ut som om hon har sålt smöret och tappat pengarna.)

Tycker verkligen Filippa Ks basplagg är BÄST. Har vissa kläder som jag tvättat en gång i veckan i flera år (nu överdriver jag, för jag tvättar verkligen inte så ofta) , som ser exakt likadana ut som när de var nya. Har dock låtit snålheten bedra visheten lite det sista och köpt på typ H&M och MQ. 59 kronor för ett linne känns alltid som ett väldigt bra köp i affären. Börjar dock bli vansinnigt trött på att det hänger trådar från sömmarna efter typ 1 vecka. Fäster de inte sina trådar på HM?? Dessutom går det lätt små hål i dem vilket förvandlar köpet till en mindre bra affär ganske snabbt.  Nån som känner igen sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0