Snart utbytt



Undrar hur man ska tolka att den senaste Elle Interiör fortfarande låg i plasten när den nya kom? Det hör visserligen till ovanligheterna att jag låter en tidning ligga orörd i flera veckor, men jag måste erkänna att jag inte varit speciellt nöjd med den prenumerationen det senaste. Känns som om det enda jag får ut nåt av är reklamen, och det känns ju lite dyrköpt! Sedan kan man inte förneka att omslagen alltid är outstanding - men utsida är ju inte allt, eller hur?

Min favorit just nu är faktiskt Lantliv. Gillar att det är både mode, recept och inredning i samma tidning. Funderar dock på att ersätta Elleprenumerationen med någon annan ren inredningstidning, Sköna hem eller Hus och hem kanske? Får köpa ett par nummer och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0