Bagaren&Kocken



Bilder bagarnochkocken.se

 

Efter jobbet åkte jag till den underbara butiken Bagaren och Kocken. Har aldrig varit där innan, men hört mycket gott om den. Kan bara instämma i berömmet - i stort sett allt man behöver inom inredningsprylar fanns samlat i en liten butik. Butiken låg lite öster om stan, men de hade verkligen samlat alla godbitar man annars måste gå igenom flera affärer för att hitta. Kom på den goda idén att påbörja fördelsedags/julklappsönskelistan redan nu. Det första som hamnar där är elvispen nedan, men jag har en bestämd känsla av att den snart kommer fyllas på med mer!





Man kan förresten handla från butiken via nätet också: www.bagarenochkocken.se

Kommentarer
Postat av: maria

Min önskelista skulle vara den där rosa radion, artvinyl-grejen att rama in vinylskivor i,sen gillar jag de där korgarna som e gjorda av däck....Vill ha! Kram

2009-10-02 @ 21:25:09
Postat av: Marie

Ja, visst fanns det massor med fint? Dina skålar var ju också ett riktigt fynd, bra jobbat! Skönt att det finns fler shoppingomaner på jobbet än jag... Hihi!

2009-10-03 @ 12:26:02
URL: http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: maria

Ja bra å bra..det vet jag inte...vi kan ju oxå dra ner varandra i skiten som alkoholister gör...:)Kram

2009-10-03 @ 22:01:06
Postat av: Marie

Ja, haha... Får väl se om företagshälsovården har någon form av behandling för såna som oss. Eller begära löneförhöjning.

2009-10-04 @ 00:05:23
URL: http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Brukar också vara inne på den sidan och spana in allt fint från Rice, love it! =)



Just ja, du frågade om fina påslakanset! Jag gillar serien "Moln" som bl.a. finns att beställa från Russinnet. Tycker även att Polkadot gör urfina bäddset!



Hoppas du hittar något du gillar för det låter som en utmärkt presentidé!



Ha en mysig söndag! Kraam

2009-10-04 @ 12:44:48
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0