Födelsedag!





Nu ska jag slänga ihop lite packning, sen bär det av till Gullmarsstrand för att fira fördelsdag! Det ska badas havsbad, drickas Afternoon-tea och ätas julbord med inspiration från havet... mysigt ska det bli. Är tillbaks imorgon, då  blir det bilder på alla underbara presenter jag fått!

Måste ändå tjuvstarta med att lägga upp en bild på paketet jag fick av underbara Malin igår kväll... Blev uppvaktad både på jobbet och på kvällens After Work, det hade jag inte alls väntat mig. Dessutom låg det ett paket och väntade på hallgolvet när jag kom hem... Lånade bilden från Malins blogg (pysselinas.blogspot.com)! Tack fina!


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Å vad mysigt det låter, perfekt att åka iväg såhär på första advent/din birthday! Grattis, grattis!



Kraam K

2009-11-29 @ 10:10:45
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0