Ytterligare förvaringsmöjligheter


Lägg mäske till ordet möjligheter i rubriken. Det är nämligen så att trots mängder av fina boxar och lådor har jag stora svårigheter att strukturera upp mina prylar... Med det sagt kanske ingen blir förvånad över att de prickiga, runda boxarna från i våras fortfarande står tomma! De vita ovan var i alla fall ett kap. Såldes ut för 10 kronor (istället för 50) på nya Chilibutiken i Högsbo. Anledningen var att det sitter små klisterlappar ovanpå som är svåra att peta loss utan att lite av färgen följer med. Ingen fara tycker jag eftersom man oftast staplar dem!



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har rätt många lådor och boxar jag oxå, dels i köket å dels i sovrummet, å de är tommar...Köpte dem mkt för att de är så snygg dekoration...:)

Kram

2009-11-10 @ 22:26:24
Postat av: Malin

Och jag som inte kan få tillräckligt... Ironiskt på något vis. Kram

2009-11-10 @ 23:05:23
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Malin

Och jag som inte kan få tillräckligt... Ironiskt på något vis. Kram

2009-11-10 @ 23:05:51
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Maria

Såviktigt att Malin var tvungen att skriva det 2 ggr...:)

2009-11-11 @ 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0