Fjärde advent

Fjärde advent kommer "firas" genom att tvätta, städa, piffa, skriva julkort, slå in paket och allt annat som inte hunnits med i veckan. Tur att jag gillar att göra saker i sista minuten. Annars hade det liksom inte varit...jag.

Gårdagens mysiga glöggfest var lugn, om än ganska sen... Det är verkligen kul att träffa alla härliga kollegor i "privata sammanhang", haha! Nästa gång blir det AW på nyöppnade Manana i Majorna. Perfekt läge!

Det här moderna änglaspelet med rosa flamingosar fick kvällens värdinna från oss!



Imorgon blir det ner på stan efter jobbet för att (förhoppningsvis) fixa sista klapparna, sen fika med bästa tjejerna! Härlig start på julveckan...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så glad att jag fick det moderna änglspelet av er och det andra av Helena...har ju inget innan och nu har jag två...lycka....

Tack för underbara presenter..å så goda polkatryfflarna var....Ni e underbara...glad jag har er...Kram....M

2009-12-20 @ 20:00:44
URL: http://www.coconut1976.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0