Drömma får man

Puh!! Vilken dag! Vilken månad! Igår blev det alls ingen bloggning, var helt slut efter att ha trängts med halva göteborgs befolkning på stan. Inte många julklappar blev det köpta heller, jakten går med andra ord vidare...

Idag hade vi luciafirande på jobbet. När 24 söta små tomtar, lucior och allt däremellan (inklusive underbara korsningar som typ pepparkakstärnor) står uppradade är det absolut en av årets höjdpunker, men vägen dit är alltid lite lätt kaosartad... Väl hemma kände jag att det var dags att få fram lite julpynt, så det fick bli kvällens projekt. Att dessutom städa känns dock helt oöverstigligt just nu, så själva pyntet kommer väl inte riktigt till sin rätt. Nästa år önskar jag att det ser ut såhär hemma hos mig:


Bilderna är fotade ur senaste Lantliv (inte vet jag om man får göra så?).

Kommentarer
Postat av: Christian

Egentligen ska man fråga upphovsrättsinnehavaren om lov innan man publicerar faksimil. Men eftersom skymningspressen gör det jämt och ständigt - utan tillstånd - tror jag att du kan komma undan med det. Du angav ju faktiskt källa och allt. :)



Trevlig blogg, btw.



/Christian (fråga Malin vem jag är)

2009-12-17 @ 22:58:33
Postat av: Malin

Marie vet vem du är... Ja, visst har Marie en trevlig blogg! Och hon är snäll, piffig och väldigt söt dessutom!

2009-12-17 @ 23:23:32
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Marie

Jodå, Christian, jag förstod allt vem du var... Tror också jag kommer undan, framförallt med tanke på att det är en mycket blygsam liten skara som då och då besöker min blogg. Kul att du kommenterade och tack för de snälla orden!



Malin, du är alltför vänlig. även om jag tycker beskrivningen stämmer bättre in på dig än på mig... Vi ses imorgon!!



2009-12-18 @ 22:04:01
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0