Det bidde ingen tummetott, det bidde lite julsaker...



Att hitta juligt papper i ark med glitter visade sig vara lättare sagt än gjort... Inte ett enda fann jag. En bunt med glansigt "bakgrundspapepr" blev det i alla fall (ni som pysslar vet vad jag menar...). Dessutom hittade jag den här fina julgransstämpeln, har lite idéer vad jag ska göra med den, hoppas det kan bli bra. Allt pyssel kom från fina Papeterie i Nordstan.

Till sist fick sovrummet en ny stjärna, får ersätta det tre år gamla Ullaredsfyndet, vilket kändes på tiden. I övrigt var handlingen presentbetonat, vilket innebär att det inte kan bli officiellt riktigt än... Letade dessutom efter prickigt presentpapper, gärna i lite "grövre" material, hade stora förhoppningar på Panduro, men fann inget! Nån som vet vart det kan finnas?

Kommentarer
Postat av: maria

såg du stämplarna på panduro? Kram maria

2009-12-03 @ 13:24:19
Postat av: Malin

Visst är den stämpeln fin! Hade de den på Papeterie? Har bara sett den på Arkiv.

2009-12-03 @ 14:52:05
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Marie

Maria: Jag såg inga stämplar som riktigt föll mig i smaken. Tror dock att det var väldigt utplockat, för det fanns bara ett fåtal kvar! Faktum är att jag lämnade Panduro tomhänt. Nångång ska vara den första för allt.



Malin: Yes, knep den sista på Papeterie. Var faktiskt aldrig inom Arkivet den här gången. Kanske tur det, för där är valmöjligheterna så stora att jag antagligen stått kvar framför hyllorna än idag... Har en liten gran, men ville ha en mer "heltäckande". Ska testa den nu!

2009-12-03 @ 19:00:40
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0