Dan före dan före dopparedan...


Puh! Julklapparna köpta, alla inslagna, etiketterna embossade (varför gör man det så jobbigt för sig??), naglarna rödmålade... Tror det var allt. Julstämning? Nej, inte än. Känns mest stressigt just nu, men imorgon så... Vitt och vackert är det ju i alla fall.

Bilder på klapparna kommer en annan dag, men bjuder på några julkort. Blev köpta (men omsorgsfullt utvalda) i år igen, hade varit kul att ta sig tid att göra kort nästa år, nu var det ett tag sen. Måste bara börja i god tid i så fall -och det är ju inte riktigt min starka sida- annars blir det bara trist och ett "måste". Pyssla ska vara mysigt!


Kommentarer
Postat av: Maria

¨Var det inte ett sånt kort jag fick i lördags? Skrev ett svar på min blogg till dig...

Många Kramar och önskan om en vit vacker och stressfri jul...M

2009-12-23 @ 10:34:54
URL: http://www.coconut1976.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack för fint kort! Nästa år kan vi sitta en mysig novembersöndag och pyssla ihop!

2009-12-23 @ 12:46:46
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Marie

Ja Maria, tror det var mittenkortet du fick? Just nu känns julen faktiskt ganska fridfull... Är på jobbet och tar det lugnt, haha! 2 barn...



Gärna Malin. Det blir supermysigt. Speciellt mysig kommer det bli när vi gör det i november... Glögg och julmusik är som bäst då!

2009-12-23 @ 12:55:58
Postat av: Maria

Jag vill gärna vara med...jag kan göra nåt annat...laga mat till er under tiden kanske...:) Om jag får dvs...:)

2009-12-23 @ 19:39:00
URL: http://www.coconut1976.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0