Heja!!!

image203

Vilken kväll det blev!! Smög runt i lägenheten i pyamasbyxor och duntofflor med den fasta ambitionen att plugga när jag plötsligt får syn på dessa fantastiska bröderna! Hade ingen aning om att de skulle vara med ikväll, har iofs noll koll på schlagern så det e ju inte så konstigt. Blev i alla fall klistrad framför tvn resten av kvällen och telefonröstade för första gången i mitt liv, massvis av gånger till och med! Och nästa vecka ska tydligen mina älsklingsidoler Eskobar vara med... HaHa, att det kunde gå så snabbt att bli värsta schlagernörden trodde jag inte!!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Välkommen in i schlagerns glittrande värld =)

2008-02-16 @ 22:44:27
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0