Första julklappen





På mitt jobb har vi alltid julklappsspel på julfesten. Alla tar med sig ett paket för 50 kronor som vi sedan spelar om. Blir alltid superhispig och nervös när det skall spelas och vinnas paket  - men i år var det "bara" lottning.  Passade mig perfekt. Gav bort fyra Filippa K inspirerade kaffemuggar  (från Ullared såklart) och fick en jättefin julröd loutusblomma. Trodde den skulle få bo på ett eget ställe i lägenheten, men nu tycker jag den passar riktigt bra ihop med de turkosa så de får nog husera tillsammans!

Kommentarer
Postat av: jenny

vi hade det ifjol och det var sjukt roligt! vi nästan dödade varandra.. jag skrattar gott åt minnet

2008-12-04 @ 21:17:30
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Stövelkatten

Jenny:

Jag vet, det är hur kul som helst, men jag har väldigt svårt för att både ta och förlora klappar... Får lite ångest bara jag tänker på det faktiskt! Haha, skall köra det på julatfon igen så vi får väl se hur det går...

2008-12-04 @ 21:38:33
URL: http://marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0