Grattis min finaste gudson på din treåriga dopdag! (Och till din mamma och pappa på sin bröllopsdag, det hände mycket kul den 5 april 2008...) ♥
Det är en ära att ha fått lära känna dig, och din lillasyster.

För att uppmärksamam denna viktiga dag inhandlades i helgen presenter i form av gråvitrandig vårmössa och strumpor med favoriterna bilar och Hello Kitty.


Letade i arkivet efter en bild på den fina soliga dagen för tre år sedan när dopet tog plats, upptäckte dock att jag inte varit så flitig med kameran (antagligen för att jag var lite upptagen framme i kyrkan...). Men fann såklart paketbilder. När jag såg denna, med "bä. bä vita lamm" embossat som prydnad kom jag att tänka på hur dålig jag blivit på det här med stämplar - och jag som köpte massa nytt på förra mässan. Får bli ändring!


Kommentarer
Postat av: maria

åh så vackert....

2011-04-07 @ 18:50:31
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0