Nya papper och tankar i kvällen

Åh, jag är verkligen inte i pysseltagen just nu. Men har ändå laddat inför hösten
och vintern genom att införskaffa nya fina papper. Just nu är det ett riktigt
kaos bland alla sakerna i skåpet, känns inte så kul att sätta igång då.


Ikväll har jag tänt det ljus som så ofta brinner för Anthony här hemma.
Ställer det alltid i fönstret och låter det lysa ut i kvällen... Det känns fint
på något sätt. Maria, du är så stark och fin. Det var fint att se dig igår.
Önskar så jag kunde göra något mer för er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack fina Marie...Men jag är inte stark, jag ger nog bara sken av det, men så har jag ju levt sen jag fick mina barn så det är väl någon överlevnadsinstinkt...för det är ju just vad det handlar om, överlevnad...Hoppas kunna börja Leva i framtiden igen också...

Glad att du tänder ljus för min ängel, tack för att du finns...Kram

2010-10-08 @ 08:45:09
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0