Hit och diss till Clarins



Sist jag skulle beställa hem min favvoansiktskräm från Dermalogica (hysteriskt mycket billigare på nätet än i butik) passade jag på att köpa med lite från Clarins också. Beauty flash balm, som jag velat testa är SUPER! Jag använder den efter ansiktskrämen, och precis som utlovas ger den verkligen fin lyster. Rengöringsmjölken däremot är inget jag kommer pröva igen, tycker mest den kletar runt sminket...

Mina absoluta favoriter, Dermalogica Intensive moisture balance och total eye care är däremot stadiga kort. Beställer man de billigt och tar med i beräkningen att de räcker sååå mycket längre än många andra märken är det verkligen värt!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Läsnyfiken.

2010-10-25 @ 07:49:45
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0