Boktrave




Jag har samlat på mig en hel massa böcker jag vill läsa, och har dessutom en liten lista med ännu icke införskaffad litteratur som jag är sugen på! Problemet är bara att jag alldeles kommit av mig när det gäller läsning... Just nu är det Inger Frimanssons "Skuggor i vattnet" som ligger påbörjad på nattduksbordet men jag vill minnas att den inte fångade mitt intresse riktigt. Kanske därför jag alldeles kom av mig? Sak nog lägga bort den och ta tag i något nytt. Kanske redan ikväll...


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Jag väntar på att min käre make skall bli klar med omtalade boken Hypnotisören av Lars Kepler snart så jag kan få sätta tänderna i den, är en sjuklig periodare när det gäller böcker :-) Vissa perioder hinner jag knappt gå på toa för att jag läser så mycket men sedan är det total torka ett tag... Vilket väl är bra iof annars hade man ju inte fått gjort någonting mer än att läsa ;-)



Sov gott & hoppas att du får en skön måndag, kramar!!

2009-11-15 @ 23:33:42
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0