Dop

 

Idag hade jag äran att bli gudmor till ytterligare en liten sötnos - Julia Hilda. Känns som om det var alldeles nyss storebror döptes, men det är ju faktiskt hela två år sedan. Julia verkade helnöjd med sin dopdag och höll humöret uppe hela tiden. Efter en fin ceremoni i kyrkan avslutades förmiddagen med god mat, tårta och paketöppning.


Presenten blev ett litet armband med en berlock i form av ett J från Thomas Sabo. Tänkte att jag skall fylla på med berlocker allteftersom, och kedjan kan ju bytas mot antingen en längre till halsband eller armband framöver.

I Stockholm finns en fantastisk Thomas Sabo butik med ett enormt utbud, kikade bara på allt fint sist jag var där men nästa gång har jag ju verkligen anledning att göra ett inköp!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken fin dop present och va fint inslaget det var!



Svar: Håller med dig om åsikterna angående "SATC 2".



Hoppas att din dag har varit bra! =)



Kraam

2010-11-16 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0