Slö söndagkväll


Är det nu julen ska ut? Hade tänkt ta tag i det projektet ikväll men inte alls orkat. Nu är det alltså inte av sentimentala eller "mysskäl" som tomtar och stjärnor står kvar, utan helt enkelt pågrund av lathet... Ägnade mig åt att läsa tidningar i soffan istället. Fick Damernas värld i brevlådan häromdagen, hade ingen aning om att jag fortfarande prenumererar på den? Måste nog avsluta i så fall, den är faktiskt inte så väldigt bra. Ska ta upp Sköna Hem istället, och kanske ytterligare ett år med Lantliv.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tog bort mina tomtar för en vecka sen...så skönt å slippa de lite...:)Damernas var ju otippat att du prenumerera på...Du e ju en superung skön böna...:)



I sköna hem,är det bara saker för miljonärer i den eller? Annars blev jag lite sugen på den.... Kram

2010-01-10 @ 19:59:16
URL: http://www.coconut1976.blogspot.com
Postat av: Marie

Nej då, Sköna hem tycker jag har bästa inredningsinspirationen... Vissa saker e ju såklart lite dyrare, men det går ofta att hitta liknande grejer. Lantliv är också jättebra, men det är väldigt likt "stuk" på allt de visar, vitt och lantligt... Det jag gillar med den är att de blandar mode, recept och inredning i samma tidning. Rekommenderar båda!

2010-01-10 @ 20:04:40
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0