Mer presenter...





Ja, när man trodde det var över kommer det faktiskt mer. Det är ju ingen tvekan om att detta är en pysselblogg just nu. (Fast imorgon ska jag hämta ut en sak på posten jag väntat länge på, så blir det liite annat i alla fall).

Idag bar det av på mysigt kalas med goda vänner och mycket god mat. Efterrätten var svårslagen, mjölkchokladpannacotta, mmmmm... Presenterna fick vitt och svart tema. Vi är nämligen några stycken som lagt ihop till flera saker och jag visste att de andra skulle vara inslagna i Cole&son´s häftiga björktapet. Det blev mycket matchigt och bra! Visst är det en kul idé att slå in paket i tapet?

I paketen låg en tvål från Savon de Marsielle (den nya doften grönt thé), grå neccessär från Ceannis, armband, markörer till drinkglas och ett limegrönt grytunderlägg.


Bilderna överrensstämmer inte riktigt med det vi gav men typen är ju samma i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vilken himla bra idé att ge bort en sån liten radio som gåbort-present!! Ska jag komma ihåg. Har lyssnat på den hela eftermiddagen och jag är också nöjd!

Vilka superfina kort du gjort och stämpeln från Martha S är ju såååå fin!! Får man fråga vad den kostar och var man kan hitta den?



Ha det bra

Kram

2010-01-20 @ 22:15:34
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0