Martha Stewart Crafts Punch




Efter att ha inspiterats av min kära vän och tillika pysselkompanjon Malin kände jag att en "Martha Stewart Crafts Punch" var ett absolut måste i pysselskåpet. Surfade runt lite och hittade mönstret ovan, som blev en omedelbar favorit. Eftersom det här med väntan inte är så uppskattat hos mig kikade jag in på Arkivet i veckan för att spana... Blev mycket glad i hågen när jag hittade favoriten där! Fick dessutom veta att den varit undanlagd för en annan kund, men eftersom den inte blivit hämtad hade hon lagt ut den (sista exemplaret) i butik precis innan jag kom in. Ödet förde oss samman.

Stansen används alltså för att göra vackra kanter på kort och i papper. Har inte gjort klart kortet utan ville bara visa "effekten". (Malin: Den kostade 20 kronor mer i butik än på nätet, men frakten hade blivit väldigt dyr eftersom den väger såpass mycket.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar! Väldigt fint mönster! Vi måste ta en pysseldag snart...

2010-01-18 @ 13:00:25
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Maria

tacka vet jag väskor....:)

2010-01-18 @ 19:50:43
URL: http://coconut1976.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja, visst måste vi! Nu kan vi stansa tills det sprutar ur öronen på oss! Känner även ett stort sug efter pysselaffären på danska vägen. Fast inte innan den 27:de... Haha.



Maria, du har bara inte blivit biten än... Vänta du.



2010-01-18 @ 20:36:49
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0