I kalasform?


Jag fick en oväntad ledig kväll idag. Tänkte ta tillfället i akt och vara lite huslig, för en gångs skull. Är så sugen på att baka kanelbullar i mina nya bullformar från Kalasform, men orkar dessvärre inte ge mig ut till affären för att handla. Ska nog ta tag i något piffprojetkt här hemma istället - betydligt varmare, om än inte lika ätbart och gott. Den vackra penseln fick jag av en fin vän när jag fyllde år och slickepotten av en fin vän och kollega lite spontant. Så gulligt! Båda kommer från Rice. Ikväll kommer förresten mitt favvoprogram, Mästarnas mästare. Får inte missas!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram...usch..känner mig dämpad efter dagens nyheter...men nya tag eller? :(

2010-01-26 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0