Trevlig helg!


Nu blir det trevlig helg för mig. Åker till Stockholm imorgon bitti och således blir det ingen mer bloggning på några dar. Avslutar med en sommarbild från köket, tror den togs på midsommar? Jo, det är fint och mysigt med snö, jag gillar det skarpt. Det enda jag vänder mig emot är att det är så förfärligt jobbigt att transportera sig. Idag insåg hur mycket jag avskyr att köra bil i vinterväglag, tror jag väntar till våren med att sätta mig bakom ratten igen. Längtar efter att cykla... Sålänge får allvädersstövlarna från Tretorn jobba. Vem hade kunnat ana att det skulle bli årets bästa köp?

Kommentarer
Postat av: Maria

så fint du har det marie...kul å se liiiiite mer av ditt hem...hade inte riktig koll på att du skulle till sthlm denna helgen..minnet e inte det bästa ....trevlig tripp...kram...

2010-02-04 @ 22:31:15
URL: http://coconut1976.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0