Ask och spetsband




(Klicka på de små bilderna för att dem i större format)

Passade på att köpa lite presentfix på stan i lördags, alltid bra att ladda med lite askar och påsar.

Mitt bästa pysselköp det senaste är annars spetskanten med tejp på baksidan. Har använt den mycket på både kort och annat, som här för att piffa upp almanackan. Måste köpa lite fler varianter! Tyckte dekorationen @ passade en internetaddict som mig...

Saknar fler pysselaffärer i Göteborg, speciellt efter det att min favorit stängde igen. Nästa gång jag åker till Stockholm måste jag verkligen besöka Ljunggrens papper i Gamla stan. Hittade äntligen till butiken i somras, men då var den såklart stängd!


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Godkväll!

Kul med lite pysseltips, den där affären i gamla stan skall nog få sig ett besök :-) Har sagt det förr men jag säger det igen; du är ju så himla duktig. Jag blir verkligen imponerad!

Ha en toppenkväll, kram!!

2009-10-05 @ 20:27:04
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: maria

superduktig e du marie...jag har oxå sagt det förr men säger det igen...På netto finns det nästan jämt papper, tejp å andra fina grejer att köpa till kort...å billigt...kanske inte du just är nettotypen men varför köpa dubbelt så dyrt nån annanstans?....Kram

2009-10-06 @ 15:35:42
Postat av: Marie

Tack, vad snälla ni är!!



Glömmer alltid kolla på Netto, fel håll från jobbet! Kan man få mer pyssel för pengarna (eller mer pengar kvar i plånboken) är jag definitivt typen! Påminn mig...



Kram

2009-10-06 @ 17:50:13
URL: http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi bor granne med en scrapbook-butik på Danska vägen, men den kanske du har besökt? Kan rekommendera den annars! Hälsningar Johanna

2009-10-11 @ 19:12:02
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0