Bohuslän i vinterskrud



Hemma igen! Vistelsen i Fiskebäckskil var verkligen fantastisk, rekommenderas varmt. Titta noga på stegen till vänster om badhuset, därifrån tog jag mig nämligen ett dopp igår - i havet! Det kommer nog bli första och enda gången jag badat utomhus på min födelsedag, var så säker! (Hade såklart värmt på ordentligt i bastun innan, men svinkallt är ändå en underdrift.)

Igår kväll intogs även årets första julbord, som inleddes med glögg framför öppna spisen (årets första av den också). Snart är det dessutom dags att åka iväg på årets första glöggmys, så efter den här helgen kan jag absolut säga att det känns att julen börjar närma sig! Däremot har jag inte hunnit rota fram en enda jul- eller adventspinal att pryda mitt stackars hem med, men ska satsa på att få upp litegrann imorgon!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att läsa att ni haft det fint...Bada i november...tokiga du...:)Vi syns imorgon...Kram

2009-11-29 @ 16:52:09
Postat av: Ann-Louise

Tack för titten hos mig och GRATTIS i efterskott får man väl säga!! Vilken friskus som badar i november...skulle jag aldrig våga.

Fin blogg du har. Gillade bilden med de svarta ramarna på vita tavellisten. Så skulle jag också vilja få till det =0)



Ja Rosendal är såå fint. Antar att du varit där och myst! Har ingen koll alls på Göteborg, ja utom Liseberg känns det som. Borde åka dit nån gång så jag förstår stan sen.



Ha en fin söndagskväll.



Kram

2009-11-29 @ 20:02:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Malin

Satan i gatan vilken hårding du är som badar när det nästan är första advent! Respect! Ni verkar ha haft det toppenbra - såklart! Kramar!

2009-11-29 @ 20:10:49
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Malin S

Jag skakar tänder bara jag tänker på att plurra i havet denna årstid. Modigt av dig att trippa ner i ishinken havet. Snygga foton förresten och grattis!

2009-11-29 @ 20:41:39
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0