Kort & läslust....




Kvällens kort är färdigt, skrivbordet är en enda röra. Allt som det ska vara med andra ord. Höjde blicken när jag satt och pysslade och såg min lilla hög med "att läsa" böcker... Blev ingen riktig lässommar i år, tror det blev ett par pocket på sin höjd. Nu känner jag däremot suget igen, höstrusk ute, varm filt en bok inne. Mysigt! Är dessutom lite sugen på en varm vinterresa, nånstans där man bara kan slappa med massa böcker under ett parasoll! Idag regnade och blåste det så mycket när jag cyklade hem att jag fick leda nästan hela vägen för att inte trilla omkull. Vissa dagar är det lite svårt att se charmen med de fyra årstiderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0