Halloween & spa



En liten spökbakelse blev den enda som minner om Halloween i år. För en notoriskt mörkrädd liten person som mig själv är det ganska lagom. Minns plötsligt att min allra första (och bästa) Halloweenfest utspelade sig i Stockholm för exakt 10 år sedan. Inte för att det på något sätt känns som igår, men 10 år?? Tiden flyger...

I år blir det (som vanligt de sista åren) helt andra bullar. Häxkläderna och spindelnäten är utbytta mot något betydligat trevligare - en eftermiddag på St Jörgens Spa med världens bästa tjejer. Lunch och skvaller i baren först, sedan en fyra timmar lång sparitual.




Kommentarer
Postat av: Helena

Det är mer än vad jag lyckats med ... Inte ens en liten spök-kaka har slunkit ner. Har liksom glömt att det varit Halloween och jag har, tack och lov, varit förskonad från trick-or-treatande. Inga små spöken vid min dörr inte! Spa däremot - skulle jag inte tacka nej till!

2010-10-31 @ 22:16:46
Postat av: Marie Å

Mmmm, skulle kunna flytta in på St Jörgen tror jag. Fast det skulle förstås bli så fasligt dyrt, så jag får nog husera i majorna ett tag till... Här har det inte heller varit några småspäken på besök. Tur det, för jag hade nog fått bus... Ses snart! Kram!

2010-11-01 @ 07:04:11
URL: http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad trevligt med Halloween-SPA, låter som en väldigt bra tradition tycker jag :-) Hoppas att ni hade det riktigt härligt och att du har en bra start på november, kram!!!

2010-11-01 @ 11:37:02
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0