Bebispresent och riktig tv-underhållning....


Igår träffade jag en riktig liten sötnöt... Välkommen till världen lilla Nova! Nova själv sov gott hela eftermiddagen, men storasyster som är ett par år äldre höll ställningarna alldeles utmärkt!

Ikväll vankas så mitt absoluta favoritprogram. På spåret förstås. Säsongen inleds mästerligt med Ebba von Sydow och Stefan Holm. Har precis som övriga kvällar den här veckan ladddat upp med glögg och pepparkakor... Måste dock göra ett städryck först. Exakt 30 minuter kvar...

Uppdatering:
Åh, vad synd att mina favoriter förlorade. Och retligt att jag inte kunde Pompeljis grannstad, plöjde varenda guidbok i somras och var ju faktiskt i Neapel... Men bra program ändå såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0