Trettondagen




Åh, vad underbart att vara ledig mitt på blanka onsdagen! Men oj, vad kallt det var! Började med att åka iväg och klättra, visserligen inomhus, men det kändes nästan som ute... Var "tvungen" att ta vägen om stan för att värma mig med lite shopping (kan vara tidernas sämsta ursäkt, jag vet.) Hittade en mysig grå kofta, och en fin klänning. Rea är härligt!!

Dock blev det inget pyssel köpt, vilket var tanken. Panduro var dessvärre stängt så det får bli ett nytt försök imorgon, eller kanske i helgen...

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker det var en helt godkänd ursäkt...Själv har jag inte shoppat på ett tag nu tycker jag, just för att plånboken ekar...får ta det vid löning...:)

2010-01-06 @ 21:30:04
URL: http://coconut1976.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0