Shopping

Oj, oj, oj vad bananas jag råkade gå idag... Hittade hur mycket fint som helst! Ett par svarta jeans på Mandel blev det, och det var faktiskt välbehövligt. Gick in i den underbara butiken Milk&Honey för att kika efter Odd Molly linnet, hittade inte det men däremot den mjukaste mjuka koftan. Fick såklart med mig lite bra att ha grejer också, bland annat ett nytt block från Granit. Glömde däremot alldeles bort Party feet inläggen, och någon jättebra present blev det väl inte heller... Fick lite bråttom och hann precis hem innan fikagästerna anlände. Har haft en mysig eftermiddag med min fina gudson och hans mamma här hemma. Nu måste jag dock röja upp lite, för han har en tendens att "möblera om" lite lätt...

Koftan, fast jag valde offwhite...

Svarta jeansen åker på redan ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0