Fint i vår





Bild vagabond.se

Tror absolut att jag hittat vårens ballerinaskor. Eftersom den här typen av skor tenderar att hålla i max en säsong, speciellt de som är i tyg, tycker jag det är helt legitimt att köpa på sig några stycken per säsong. Brukar satsa på ett par svarta, som funkar till allt. Dessa två ovan var dock urfina! Finns även i en läcker korallfärg som jag spanade på lite i stan häromdan. De grå har jag inte sett i verkligheten, men undrar om de inte är favoriterna? I så fall matchar de ju soffkuddarna så bra att jag antagligen borde börja ha skor inne, haha!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, dem har jag inte sett! Verkligen fina! Jag har legat av mig när det gäller att gå på stan och fönstershoppa ... S

2010-01-26 @ 19:27:05
Postat av: Helena

Råkade trycka iväg min kommentar något för tidigt. Vad jag inte hann skriva var: Skärpning!

2010-01-26 @ 19:28:47
Postat av: Marie

Ja, Helena. Verkligen skärpning. Fönstershopping (och ännu hellre riktig shopping) är bra för välbefinnandet. Känns liite tidigt för ballerina nu, tyvärr.

2010-01-26 @ 19:33:52
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0