Test


Nu ska vi se om billiga produkten från Tresemmé (till höger) klassar ut den betydligt dyrare från Keune... Den senare köpte jag hos frisören för ett tag sen, men är inte alls nöjd. Hittade en annan mycket billigare variant som känns värd att testa. Båda är värmeskyddande och tänkta att använda innan fön- och platttångning av det stackars håret. Min erfarenhet av liknande produkter är faktiskt att kvalitet och pris långt ifrån alltid går hand i hand.

Fast varför är jag då grymt sugen på den här lyxiga lotinen? Hm... Livets vägar äro outgrundliga.



Kommentarer
Postat av: Maria

Önskeinlägg av Maria...jag vill se heeela byrån som verkar så fin som du alltid fotar sakerna på:)

Sorry att jag lyckades skicka samma kommentar twice i inlägget innan....Kram fina Marie

2010-02-18 @ 21:27:15
Postat av: Helena

Ska bli spännande att ta del av testresultaten! Jag har aldrig provat Decleor men använder Prioris Coffeeberry nu och kompletterar med Md Formulations. Ett tips är Md: s peeling - mycket bra!

2010-02-18 @ 22:20:57
Postat av: Maria

Say what Helena?...kanske e dags att ävne jga börjar ha lite produkter i mitt huvud...:)

2010-02-19 @ 06:45:43
Postat av: Marie

Åh, vilken lyxlirare du är Helena! Nu blev jag sugen på att testa lite nytt...

2010-02-19 @ 07:11:23
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0