Stämpel & scrapmässan




(Bilder privata)

Charlie och Mattias skulle gråta om de såg min övrigtpost den här månaden. Luttrade som de är. Här är i alla fall lite av shoppingen från den underbara stämpel och scrapmässan i Eriksbergshallen.

Fick sååå mycket inspiration idag, vill bara sätta igång! Mycket på mässan var julbetonat (längtar riktigt), men jag tror faktiskt inte jag sätter igång med projekt julkort i år heller. Tycker inte om att göra mängder med liknande kort, det blir oftast mer en stress, och det känns som om december brukar bli rätt hetsigt ändå. Däremot tycker jag det är kul att göra små kort att pryda julklapparna med och liknande småpyssel. Kör nog på den varianten i år också...



Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vad roligt att du fått nya ideér!



Ha en skön söndag

kramar Anna

2009-10-18 @ 12:28:13
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: maria

Underbart vackra blommor....

2009-10-23 @ 08:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0