Trött kväll

Jag vet, en blogg utan bilder är en tråkig blogg! Men ikväll är jag verkligen alldeles för trött för att leta rätt på nån, dessutom är det så grymt segt att ladda upp på kvällarna. Har haft två tidiga mornar och sena pass, så det är kanske inte så konstigt att skillnaden mot att ligga hemma hela dagarna känns! Kan dock säga att det var hur värt det som helst, för nu har jag äntligen fått gjort mitt tandläkarbesök (som jag har varit nervös inför ända sen i somras). Har ingen som helst tandläkarskräck, men avskyr undersökningen, för att det känns som "domen". Knäppt... Imorse däremot var min tidiga uppstigning helt i onödan då det visade det sig att han som skulle hålla i "nätverksträffen" jag åkt in till stan för att vara med på var sjuk. Det var den sovmorgonen det! Hade varit bra med ett litet meddelande kanske... Kvällen har i alla fall bestått av att äta kanelbullar och choklad framför "halv åtta hos mig" och "arga snickarn" i soffan. Superskönt! Bokade inte in nåt i veckan, utöver jobbet såklart, eftersom jag inte visste vad jag skulle orka. Känns gott... Måste förresten leta upp receptet på schweizernötpaj som serverades i kvällens program. Låter ju som en efterrätt som gjord för mig!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, pajen såg god ut och väldigt vacker med alla blommor! Snälla, om du hittar den - maila mig! Eller baka den och bjud mig! (Och Maria såklart annars säger hon "varför får inte jag komma när ni har det så mysigt och äter schweizernötspaj" - eller hur Maria? :-) )

2009-11-11 @ 23:22:22
URL: http://pysselinas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha...Japp...Bra att du känner mig vid detta laget...

Hörru Malin, ska du inte komma och jobba på fyren i jul så kan vi ha lite sköna diskussioner om stängning å så...:)



Kram Malin...Å Marie med såklart....Ni är bäst

2009-11-12 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0