Kalenderfunderingar

Efter ett tips på min kära Malins blogg pysselinas.blogspot.com blev jag sugen på att skapa min egen almanacka. Vet att många gjorde det inför i år, men vad jag inte visste var att man kan välja så mycket själv, trodde det bara var utsidan. Jag är nämligen VÄLDIGT kräsen när det kommer till almanackor, vissa år byter jag almanacka "mitt i" för att det inte känns helt bra... Hm, lite underligt kanske. Har i alla fall en nu som jag är jättenöjd med och som sträcker sig in i halva 2010 (brukar alltid köpa årsvis, men nu uppdaterade jag efter sommaren...). Kunde ändå inte låta bli att kika på lite olika designer på personligalmanacka.se. Känns inte alldeles omöjligt att min nästa almanacka ser ut såhär:


Fast det skulle givetvis INTE stå trädgårdskalender på. Och inte Åsa heller såklart. (Även om der är mer troligt att jag skulle byta namn till Åsa än att jag nånsin skulle behöva en trädgårdskalender.)

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

I år har jag en almenacka från personligalmenacka.se och den har jag varit riktigt nöjd med måste jag säga. Fast jag gillar ju också Ordning & Redas stilrena kalendrar så jag står lite i valet & kvalet inför nästa år :-)



Fy sjutton vad dålig jag blev av vaccinet i natt men lunginflammation hoppas jag mig klara ifrån, din stackare! Tur att det kommit nya besked att det räcker med en dos...



Hoppas att du har en skön söndag, kramar!!

2009-11-08 @ 13:07:37
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Marie

Caroline: Kul att du var nöjd med personlig almanacka... Får fundera lite till! Du verkar hagt ordentlig otur med vaccinet, låter hur obehagligt som helst. Hoppas du kryar på dig snart!

2009-11-08 @ 14:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0