Ordning och reda?



Måste verkligen hitta på något nytt sätt att förvara alla tidningar på... Funderar på något utav alternativen ovan. Den vita modellen måste dock vara högre, mycket högre. Känns tråkigt att bara stoppa undan alla tidningar, samtidigt som det börjar bli lite väl många högar på mer eller mindre genomtänkta ställen i lägenheten. Skulle vara kul att göra nåt snyggt med dem helt enkelt, kanske Lantliv på en hylla , Elle på en osv... Har i alla fall börjat med ett system där jag sätter små färgade lappar vid de sidorna jag vill minnas lite extra för inspiration, hoppas det ska bli lite lättare att hitta tillbaks till favoriterna på det sättet!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken fin blogg du har! =)



Om den vita hyllan kommer från Svenssons så älskar jag den! Mina föräldrar har den och den är hur snygg som helst just för tidningsbuntar.



Håller verkligen med dig om Grandma's inslagningar. Superfina... Finns nog bara en butik här hemma som slår dem. En inredningsbutik som gör aningen trendigare inslagningar där man alltid får välja papper och färger på snören själv. Perfekt!



Kraam



2009-07-30 @ 10:10:29
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Snygga hyllor ovan,

är sugen på att skaffa något liknande.



ha en bra dag!

2009-07-30 @ 11:42:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0