En skänk från ovan...



Ibland överraskar livet. Kom hem efter sista dagen på höstterminens kurs, helt urladdad efter att äntligen ha redovisat vårt projektarbete & vad ligger på hallmattan? BÅDE lantliv och sköna hem. Dessutom väldans vacker bröllopsinbjudning, hur kul som helst. Får visserligen vänta till juni innan festen går av stapeln men å andra sidan kommer den hållas i Grebbestad, blir ju hur mysigt som helst!

Hann dessvärre inte bläddra igenom tidningarna eftersom jag skall tillbaks till skolan för introduktion till nästa kurs redan ikväll... Dessutom är det heldag imorgon - en lördag!! Får trösta mig med att resten av kursen är nätbaserad, vilket faktiskt innebär att jag kan ha på mig pyjamas och duntofflor övriga "skoldagar"! Passar mig perfekt...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0