Granen står så vit och grann i stugan...


Det blir nog ingen grön och grann gran här hemma i år heller (som de flesta andra år). Det är supermysigt men ibland känns det som om det är lite mycket fram- och tillbakaplockande för min del... Den här inhandlades i alla fall idag, den luktar inte lika ljuvligt som en riktig, men barrar heller inte lika mycket. Och man slipper ta fram sågen när den ska bort! Var tvungen att använda blixt för att den ska synas, vilket gör att skenet inte riktigt återges. Det blev riktgt mysigt ljus!

Hade tänkt pynta riktigt i helgen, med tomtar och allt, men det har faktiskt inte hunnits med. Däremot har det hunnits äta julmat (hur ska detta gå), spelat julklappsspel och druckits lite (hmmm...) vin. Igår såg jag dessutom en av mina favoriter, Caroline af Ugglas på Storan. Så bra, så bra var hon! 




Kommentarer
Postat av: Maria

En liknande "gran" letar jag oxå efter då vi inte har gran härhemma heller pga att vi snorar ihjäl oss då....Härmapan undrar vart den kommer från...å hur mkt den kostar....Kram...Syns imorrn...M

2009-12-13 @ 21:13:14
URL: http://www.coconut1976.blogspot.com
Postat av: Helena

Finfin!

2009-12-14 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0