Dags att börja röra på sig igen...

Efter att ha virrat till det ordentligt med en kaotisk hall som resultat slutade det med att jag tog på mig det jag tänkt från början. Vitt linne, jeans och svarta skor. Och kavajen såklart. Ibland gör man det verkligen krångligt för sig i onödan... Kan återigen konstatera att La Sombrita har stans godaste tapas, även om de var snäppet bättre förr.

Nu ska jag försöka ta mig bort till gymmet, det var så länge sen att jag nästan skäms... Tur att jag ska träffa E där, annars hade jag nog krupit upp i soffan och myst med lite glögg istället.


Bild Nordicclub.se

Nordic Club i Majorna är mitt favoritgym, trivs väldigt bra där. Men det räcker inte riktigt hela vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0