Mina favoriter


    

Fotoutställningen From now on på Hasselblad ver helt okej. Mina två favoirtbilder blev absolut  "Only the lonely" av Thomas Bergh och "Bathing house" av Lina Jaros. Passade på att strosa runt resten av Konstmuseet också, absolut ett av mina faviritmuseum i Göteborg.

Behöver jag nämna att jag även tog en sväng genom några inredningsbutiker och Panduro Hobby när jag ändå var i stan? Man kan ju inte BARA vara kulturell... Kollade in Ulrika Messings satsning "Port house" på Kungsgatan, har aldrig varit där innan och var lite nyfiken. Väldigt marint tema över all inredning, och mycket Kosta (såklart). Kände inte något direkt köpsug, finns mycket bättre inredningsbutiker!

Kommentarer
Postat av: Jollen Maria

Netto har en massa fina pysselpapper just denna veckan....ta en sväng dit...så att jag kan få mitt fina kort i november....:)

2009-08-19 @ 18:04:57
URL: http://coconut1976.blogspot.com/
Postat av: Carolines hemligheter

Jaha, är det Ulrika Messing som står bakom Port House? Det är nog ett ganska ovanligt karriärkliv att ta, från rikspolitiken till marin inredning :-) Varje gång jag går förbi där tänker jag att den butiken flörtar lite väl mycket med alla välbärgade sommarstugeägare på kusten, det blir nästan ointressant istället för smakfullt.



Nej, nu skall här lagas (sen) middag! Hoppas att du har en skön onsdagskväll, kram.

2009-08-19 @ 20:05:36
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0