Hur blev det såhär?

Skulle bara åka in till stan och köpa hårspray... och kom hem med fyra kassar shopping, det var INTE meningen!

Några av "fynden" ("It´s only expensive if it´s not worth it"):



     

 Jeans från Acne. Har aldrig prövat deras jeans tidigare, men gillade faktiskt modellen. Lite högre midja och smala ben - dessutom var det 30% på reapriset. Inte illa! Klänning från Zara. Klänningen har resår nertill, vilket gör att man kan "dra upp" resåret till midjan för att göra den kortare. Blir som en topp/tunika att ha till jeans, testade igår kväll och det funkade bra!


 




Jag har varit sugen på att testa Dermalogicas produkter länge, men inte kommit mig riktigt för.  Hade bara tänkt köpa en ansiktskräm först men efter lite velande i butiken bestämde jag mig för att köpa en förpackning med mindre flaskor, vilket innebär att jag kan testa på lite fler av produkterna innan jag köper på mig dem i "normal" storlek.

Ny almanacka inför hösten, skall sätta en bit magnoliatapet som bakgrund, men måste hämta min skärmaskin först (är värdelös på att klippa rakt), så mer om det i ett annat inlägg!

 
Alla bilder privata (Klicka för att se större format)

Tror att jeansen blir riktigt bra till skorna jag fyndade i somras... Om det bara inte hade varit så hemskt svårt att gå i dem! Känns som om jag har styltor på fötterna... Funkar bäst om man transporterar sig med cykel, kan bli ett hinder ibland, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0