Stockholmsshopping

 

Sprang runt som en dåre och letade efter en snygg julgransmatta förra året, men det visade vara alldeles försent att börja den jakten i december så jag fick nöja mig med den gamla säckvävsmattan... Har kikat på den här ett tag och i helgen slog jag till. Fanns massor i både rött och grått på Åhléns i Stockholm medan jag har observerat att de börjat ta slut här hemma. Inser att det är oerhört irrationellt av mig att ligga steget före när det gäller en julgransmatta när jag ligger steget efter med precis allting annat, är det prioriteringsgenen det är fel på då?

Vill så gärna ha en snygg julgransfot nu, tänker dock under inga omständigheter lägga 1000 kronor för att få den visserligen supersnygga vita stjärnfoten som fanns på Designtorget förra året. Där drar till och med jag gränsen och tänker istället försöka hitta en kopia på typ Rusta eller annat billighetsställe. I värsta fall tänker jag spraymåla en vanlig till vit.

Gick förbi en pappershandel och kunde såklart inte låta bli att kika in, vilket resulterade i tre snygga papper och silverstjärnor.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Stylish julgransmatta ! Väldigt bra köp. Nu blev jag ännu mera sugen på att sladda in till Gbg och kolla nya Åhléns. Som du säger, skönt att slippa Nordstan !!

2008-11-09 @ 22:19:07
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Malin S

Glömde ju delge min favvosecond hand =) Det är RIAs second hand i Lerum. Har öppet tisdag typ 15-18.30 och första lördagen varje månad. Röda Korsets second hand i centrala Lerum är också bra.

2008-11-09 @ 22:21:00
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0