Så går det när man e en slarver...

image244 Jag har redan lyckats total"pajja" hörlurarna till min Ipod. Kan väl aldrig ha något att göra med att den alltid hamnar nerknölad och intrasslad i botten på världens mest kaotiska handväska? Säkert inte. Känns i alla fall som en bra anledning att köpa nya, rosa! Ingen fara på taket alltså.

Är så nöjd att jag valde den lilla "shuffeln", perfekt at bara nypa fast på kläderna när man går eller cyklar. Dessutom har jag ju låtit gravera in mitt favoritcitat från Grinchen på baksidan: "Thats it. I`m not going".  Kunde inte ha sat det bättre själv.

Originalcitatet är dock:

"If I can´t find anything to wear, I´m not going."

(Lång tyst paus med många klädbytet)

"That´s it. I´m not going."

Scenen utspelar sig precis innan The Grinch ska iväg på fest och speglar så bra precis hur jag känner när det drar ihop sig till festligheter, eller varenda morgon faktiskt! Tyvärr fick man inte använda speciellt många tecken så jag fick ta ut själva essensen i texten, haha!


image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0