Espresso

     

Kan inte leva utan mitt kaffe (speciellt det på morgonen). Ett av mina absolut bästa köp nånsin är därför underbara kaffebryggaren Moccamaster på bilden nedan. Det har slitit hårt... Blir mer och mer sugen på att införskaffa - eller önska mig -  en espresso maskin också, det är ju så gott! Det eventuella nyförvärvet blir ju granne med skönheten nedan på köksbänken, så jag hade tänkt att svart eller silvrig blir bäst men vitt e ju alltid snyggt! Kanske borde piffa upp med en färg men tycker maskinen e så pass snygg att den ska stå framme hela tiden och vill därför inte "binda mig" vid en färg... Om jag skulle välja en piffigare hade det absolut blivit en röd!

image97 

Nåt som är säkert är att det INTE blir en prickig eller kofläckig variant!!

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar också kaffe och investerade i en espressomaskin förra sommaren. Väl värt pengarna!

2007-09-02 @ 20:01:12
URL: http://invited.blogg.se
Postat av: Stövelkatten

Ja, har fått låna en maskin ett tag och det är så gott att göra espresso & egen cappucino. Känns så verkligen mycket lyxigare än "vanligt" kaffe!

2007-09-02 @ 21:54:30
URL: http://marieakerblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0